January 29, 2018

I can't live without. January Favourites





Η επιλογή των προϊόντων που ξεχώρισα τον πρώτο μήνα του έτους με προβλημάτισε αρκετά. Ο Ιανουάριος είναι για εμένα ο μήνας, όπου πολλά νέα προϊόντα έχουν ενταχθεί στη συλλογή μου, ενώ υπάρχει η διάθεση και η ανάγκη για επαναπροσδιορισμό της ρουτίνας περιποίησης, αλλά και του μακιγιάζ. Παράλληλα η επιλογή των αγαπημένων μου θέλω να είναι στοχευμένη και να περιορίζεται σε 5 ή 6, το πολύ, προϊόντα, τα οποία χρησιμοποίησα συστηματικά, ξεχώρισα και έχω ολοκληρωμένη άποψη γι' αυτά. Κατάφερα, λοιπόν, να επιλέξω 5 προϊόντα συν 1 χαριτωμένο travel friendly, τα οποία έκλεψαν τις εντυπώσεις και την καρδιά μου.

Το LIP BALM της YOUTH LAB. φρόντισε τα χείλη μου με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Τα προσεκτικά επιλεγμένα συστατικά του προσφέρουν άμεση ενυδάτωση που διαρκεί αρκετές ώρες, ενώ με συχνή χρήση προσφέρει βαθιά θρέψη και άνεση. Επιπλέον τα μικροσφαιρίδια υαλουρονικού οξεος που περιλαμβάνονται στη σύστασή του διεισδύουν και διογκώνονται στην επαφή τους με το νερό "γεμίζοντας" τα χείλη. Ένα πραγματικά υπέροχο προϊόν για το οποίο μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα στο αφιερωμένο σε αυτό post μου, εδώ.

Το μακιγιάζ μου το διατηρώ τις περισσότερες φορές minimal και φρέσκο δίνοντας έμφαση στη βάση, η οποία θέλω να έχει φυσικότητα και διάρκεια. Το DOUBLE WEAR LIGHT της ESTEE LAUDER βοηθά πολύ σε αυτό, ενώ διαθέτει και SPF10, κάτι πολύ καλοδεχούμενο ειδικά στην καρδιά του χειμώνα όπου δεν φοράω τις κλασσικές αντιηλιακές, αλλά κρέμες ημέρας που περιέχουν κάποια μικρή προστασία. Το συγκεκριμένο foundation είναι ένα από εκείνα που θέλω να βρίσκονται πάντα στη συλλογή του μακιγιάζ μου. Είναι ελαφρύ, αλλά όχι λεπτόρρευστο, όπως θα περίμενε κάποιος από ένα light foundation. Στην πραγματικότητα είναι αρκετά κρεμώδες, απλώνεται όμως υπέροχα και δημιουργεί την αίσθηση δεύτερου δέρματος. Η διάρκειά του είναι εντυπωσιακή, μιας και στη δική μου επιδερμίδα, η οποία είναι κανονική, και χωρίς primer διαρκεί έως ότου αποφασίσω να το αφαιρέσω. Συνήθως το σταθεροποιώ με μία διάφανη πούδρα κυρίως στην περιοχή Τ και απολαμβάνω το αποτέλεσμα.

Στη minimal διάθεση του μακιγιάζ του Ιανουαρίου έρχεται να προστεθεί και το βερνίκι νυχιών GEL EFFECT NAIL COLOUR από το brand KORRES στην απόχρωση 31 Sandy Nude. Ταιριάζει με τα πάντα και κάνει τα χέρια να δείχνουν όμορφα και περιποιημένα. Η διάρκειά του είναι πολύ καλή και σε εμένα, που δεν μπορώ να κρατήσω βερνίκι ανέπαφο πάνω από 1 μέρα, το συγκεκριμένο το έχω κρατήσει και μέχρι 5 ή 6 μέρες. Η ίδια η εταιρεία υπόσχεται διάρκεια έως και 10 μέρες. Διατίθεται σε 12 αποχρώσεις και θα ήθελα να δοκιμάσω αρκετές από αυτές.

Οι μάσκες καθαρισμού προσώπου έχουν ενταχθεί κανονικά στη ρουτίνα περιποίησης της επιδερμίδας μου και, ενώ απαιτούν λίγη προσπάθεια και διάθεση παραπάνω, η συστηματική χρήση βοηθά στη βελτίωση της υφής του δέρματος. Η μοναδική που χρησιμοποίησα τον Ιανουάριο είναι η PURIFYING CHARCOAL MASK από την QUICK FIX FACIALS, η οποία μου άρεσε πολύ. Περιέχει ενεργό άνθρακα, ο οποίος βοηθά στο βαθύ καθαρισμό της επιδερμίδας και των πόρων, ενώ απομακρύνει τις τοξίνες. Το χρώμα της είναι γκρι σκούρο και έχει ένα όμορφο άρωμα κανέλας και εσπεριδοειδών που μου φρεσκάρει τη διάθεση. Αν έχετε δοκιμάσει την αντίστοιχη μάσκα με ενεργό άνθρακα της Origins, τότε θα ήθελα να σας πω ότι η συγκεκριμένη της QUICK FIX FACIALS αποτελεί ένα πολύ καλό dupe της αντίστοιχης Origins με κόστος πολύ μικρότερο. Στις επόμενες αγορές μου θα ήθελα σίγουρα να συμπεριλάβω και κάποια άλλη μάσκα από την QUICK FIX FACIALS.

Ένα ακόμα προϊόν περιποίησης προσώπου που αγάπησα από τις πρώτες κιόλας χρήσεις είναι το ενυδατικό MINERAL 89 της VICHY, το οποίο είναι ένα booster ενδυνάμωσης, λάμψης και ενυδάτωσης. Η υφή του είναι κάτι περισσότερο από νερό και κάτι λιγότερο από gel. Ιδιαίτερα ελαφρύ, απορροφάται άμεσα και προσφέρει ενυδάτωση και τόνωση την οποία αισθάνεσαι αμέσως μετά την εφαρμογή. Τα βασικά του συστατικά είναι ιαματικό νερό και ιαλουρονικό οξύ, μία τόσο minimal σύνθεση, αλλά τόσο αποτελεσματική. Το χρησιμοποιώ με κάθε δυνατό τρόπο. Μετά τον καθαρισμό μόνο του, όταν η επιδερμίδα μου δεν χρειάζεται παραπάνω ενυδάτωση, ως primer πριν το μακιγιάζ, ως αντικαταστάτη του serum, πριν από το λαδάκι προσώπου ή ακόμα και πριν από κάθε άλλο βήμα περιποίησης. Δηλαδή μετά τον καθαρισμό εφαρμόζω το MINERAL 89 και συνεχίζω με serum, ενυδατική και οτιδήποτε άλλο θέλω να συμπεριλάβω στη ρουτίνα μου.

Οι κάψουλες από SEPHORA που περιέχουν shower gel ακριβώς για μία χρήση είναι εκείνο το χαριτωμένο travel friendly προϊόν που ανέφερα στην αρχή του post. Η συγκεκριμένη κάψουλα περιέχει μία μονοδόση από το Creamy Body Wash με άρωμα LAGOON. Η κάθε κάψουλα έχει διαφορετικό χρώμα ανάλογα με το άρωμα του shower gel που περιέχει. Ένα προϊόν πολύ fun, ιδανικό για τα ταξίδια, το οποίο, ενώ υπάρχει πολύ καιρό στην αγορά, δεν είχα δοκιμάσει έως τώρα. Ή αρχή έγινε με τις κάψουλες που βρήκα στο SEPHORA advent calendar και το ευχαριστώ γι' αυτό. Η καρφίτσα και τα sticky notes με την αλεπού ήρθαν και αυτά με το συγκεκριμένο advent calendar.
SHARE:

No comments

Post a Comment

Beauty Fashion Lifestyle Travel