October 02, 2016

September favourites

Παρότι αγαπώ ιδιαίτερα να διαβάζω άρθρα με τα αγαπημένα του μήνα, δύσκολα θα βρείτε στο δικό μου blog σχετικές αναρτήσεις. Ο λόγος είναι απλός. Όταν αγαπώ κάτι, το αγαπώ για πάντα και δύσκολα το αλλάζω, έτσι θα κατέληγα να παρουσιάζω πολύ συχνά προϊόντα τα οποία έχω ήδη δείξει. Παρόλα, αυτά αν περιορίσω τον αριθμό των προϊόντων σε 5-6 περίπου, τότε κατά πάσα πιθανότητα μπορώ να επιλέγω προϊόντα διαφορετικά κάθε μήνα. Το ίδιο είχα κάνει εξάλλου στην ανάρτηση με τα αγαπημένα του Ιουνίου, η οποία είχε μεγάλη επιτυχία. Στα αγαπημένα λοιπόν του Σεπτεμβρίου θα βρείτε 5 πολύ αγαπημένα beauty προϊόντα, τα οποία χρησιμοποίησα με εμμονή και 2 επιπλέον non-beauty αγαπημένα.

September favourites!

Η πτώση της θερμοκρασίας, ιδιαίτερα τις νύχτες, με οδήγησε ξανά στο πολύ αγαπημένο Camomile Sumtuous Cleansing Butter από την The Body Shop. Το πρόσωπό μου μπόρεσε ξανά επιτέλους να δεχτεί την πλούσια υφή αυτού του βουτυρένιου καθαριστικού, το οποίο είναι απολαυστικό κατά την εφαρμογή, ενώ αφαιρεί άψογα τα πάντα, ακόμα και ένα full face nakeup. Έτσι για την αφαίρεση του μακιγιάζ, παίρνω μία μικρή ποσότητα προϊόντος με τα δάχτυλά μου, το απλώνω σε όλο το πρόσωπο κάνοντας ελαφρύ μασάζ και έπειτα το αφαιρώ με ένα μικρό πετσετάκι καθαρισμού το οποίο έχω βρέξει με χλιαρό νερό. Απλά υπέροχο με λεπτό άρωμα χαμομηλιού.

September favourites. The Body Shop Camomile Cleansing Butter

Τα λόγια είναι περιττά για την ενυδατική μάσκα Thist Relief Mask της YOUTH LAB., η οποία υπάρχει πάντα στο skin care ράφι του μπάνιου μου. Το μήνα που μας πέρασε την χρησιμοποίησα με πάθος και θα συνεχίσω με την ίδια αφοσίωση και τον Οκτώβριο. Είναι πλούσια και βελούδινη, απλώνεται σαν χάδι στο πρόσωπο, και μυρίζει υπέροχα! Την χρησιμοποιώ είτε ως μάσκα -όπως αναφέρεται στην συσκευασία- είτε σαν κρέμα νύχτας επιτρέποντας στην πλούσια αλλά καθόλου λιπαρή σύνθεσή της να δράσει κατά τη διάρκεια του ύπνου. Την αγαπώ και την προτείνω για κάθε τύπο επιδερμίδας. Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να διαβάσετε σε προηγούμενο σχετικό post μου εδώ.

September favourites. YOUTH LAB. Thirst Relief Mask

Το Eye Gel της Anatomicals το ανακάλυψα στο Back to Cool Glowbox, για το οποίο έχω δημοσιεύσει σχετικό unboxing post εδώ και το οποίο είναι ακόμα διαθέσιμο, αν ενδιαφέρεστε. Γενικά δεν συμπαθώ ιδιαίτερα την υφή του gel για τα μάτια. Το συγκεκριμένο όμως ήθελα πολύ να το δοκιμάσω εδώ και καιρό και ομολογώ ότι μου άρεσε τόσο, ώστε να έχει μία θέση στα αγαπημένα του Σεπτεμβρίου. Το εφαρμόζω το πρωί ακριβώς στην περιοχή κάτω από τα μάτια εκεί όπου συνήθως εμφανίζονται οι μαύροι κύκλοι και τα πρηξίματα και, ενώ δεν κάνει θαύματα και δεν μεταμορφώνει το κουρασμένο βλέμμα σε φωτεινό, παρόλα αυτά ανακουφίζει, φρεσκάρει και μειώνει τα πρωινά πρηξίματα. Προσωπικά μου αρέσει πολύ και είμαι σίγουρη ότι θα το αγοράσω ξανά. Επιπλέον είναι πολύ οικονομικό. Το βρίσκετε στο eshop του Glowbox με 7€.

September favourites. Anatomicals No old bags allowed eye gel

Οι compact high definition πούδρες είναι από τα αγαπημένα μου προϊόντα μακιγιάζ. Πρώτη στην προτίμησή μου είναι αυτή από την M.A.C., η οποία όμως μου τελείωσε εδώ και καιρό και είχα αμελήσει να την αντικαταστήσω. Έτσι σε μία από τις επισκέψεις μου στα Sephora είδα την HD High Definition Compact Powder της Make Up Forever, η οποία μου φάνηκε εξαιρετικά παρόμοια με την αντίστοιχη της M.A..C. και σκέφτηκα να της δώσω μία ευκαιρία. Για πρώτη φορά προτίμησα το μικρό μέγεθος, το οποίο όμως περιέχει αρκετή ποσότητα. Η πούδρα είναι λευκή και εξαιρετικά compact, η οποία όμως στο πρόσωπο δεν αφήνει χρώμα, βγαίνει σχεδόν διάφανη. Είναι ένα υπέροχο προϊόν το οποίο προορίζεται στο να σετάρει το μακιγιάζ και να απορροφά τη λιπαρότητα. Την αγαπώ πολύ, μιας και δύσκολα βρίσκω πούδρες με τη σωστή απόχρωση για την πολύ ανοιχτόχρωμη επιδερμίδα μου.

September favourites. Makeup Forever HD Pressed Powder

Οι παλέτες του μπλε και του γαλάζιου είναι από τις πιο αγαπημένες μου και τις τίμησα φυσικά και το Σεπτέμβριο. Δύο αγαπημένα βερνίκια νυχιών τα οποία χρησιμοποίησα πολύ είναι το Matte Nails από Topshop και το Nail Paint από Barry M. Το πρώτο είναι ένα υπέροχο καθαρό γαλάζιο, το οποίο στεγνώνει όμως ματ, κάτι που το καθιστά ιδανικό για τους φθινοπωρινούς μήνες. Ταιριάζει υπέροχα με σκούρα boyfriend blue jeans και μαρινιέρες και είμαι σίγουρη ότι θα συνεχίσω να το φοράω. Το δεύτερο είναι ένα πολύ σκούρο navy blue, το οποίο έχει πολύ λαμπερό τελείωμα και μεγάλη διάρκεια. Εξάλλου, όλα τα βερνίκια νυχιών της Barry M έχουν πολύ καλή ποιότητα ενώ η τιμή τους είναι αρκετά χαμηλή.

September favourites. Topshop Matte Nails and Barry M Nail Paint

Τα muffins τα λατρεύω! Ιδιαίτερα όταν είναι home made και σοκολατένια, τότε δεν χρειάζομαι τίποτα περισσότερο για να πετάω από τη χαρά μου ένα, κατά τα άλλα, αδιάφορο φθινοπωρινό απόγευμα. Τα συγκεκριμένα τα έφτιαξα πρώτη φορά και ευτυχώς είχαν απόλυτη επιτυχία. Είναι πολύ σοκολατένια και έχουν τέλειο frosting μαύρης σοκολάτας. Μπορείτε να βρείτε τη συνταγή εδώ. Κάτι άλλο που ανακάλυψα είναι τα μπισκότα NEO, τα οποία είμαι απομίμηση των πάντα αγαπημένων OREO. Η διαφορά τους είναι ότι τα NEO είναι πιο άγλυκα, κάτι που μου αρέσει ιδιαίτερα, μιας και ακόμα και στις συνταγές αφαιρώ λίγη από την προτεινόμενη ζάχαρη. Τα βρήκα στα LIDL και δυστυχώς δεν είχα την εξωτερική συσκευασία για να σας τα δείξω όταν τράβηξα τη φωτογραφία. Σε όλες τις φωτογραφίες βλέπετε και την αγαπημένη μου phone case από τα Bershka, η οποία όμως δεν γνωρίζω αν είναι ακόμα διαθέσιμη, μιας και την έχω αγοράσει πριν αρκετούς μήνες.

September favourites. Chocolate muffins and Oreo cookies

Εσείς τι ξεχωρίσατε το Σεπτέμβριο?!

Martina 

SHARE:

No comments

Post a Comment

Beauty Fashion Lifestyle Travel