July 03, 2016

June favourites. My top 5.

Οι τελευταίες μέρες του Ιουνίου με βρήκαν στο εξοχικό δίπλα στη θάλασσα να απολαμβάνω τα πρώτα μπάνια, τα αγαπημένα μου βιβλία, τη μαγεία των αστεριών και την ησυχία της νύχτας. Τα αρώματα και οι υφές που με συνόδευσαν δεν ήταν λίγες, οι περισσότερες με κατεύθυνση skin care και body care και ελάχιστα προϊόντα μακιγιάζ. Θα μπορούσα να αναφέρω προϊόντα που γεμίζουν ένα τεράστιο νεσεσέρ, παρόλ' αυτά πίεσα τον εαυτό μου και ξεχώρισα τα αγαπημένα μου 5 για τον πρώτο μήνα του καλοκαιριού. Προϊόντα που χρησιμοποίησα καθ' όλη τη διάρκεια του μήνα στην πόλη και στη θάλασσα, με τα οποία συνδέθηκα και τα οποία εμπιστεύτηκα.

June favourites. Skin and body care

Η αγάπη μου για την YOUTH LAB. είναι ευρέως γνωστή και μη αναστρέψιμη. Το καθαριστικό της που απευθύνεται σε μεικτές και λιπαρές επιδερμίδες, αυτό με την φλούο ροζ πινελιά, ήταν το πρώτο που δοκίμασα και αγάπησα. Επειδή όμως η επιδερμίδα μου είναι κανονική προς μεικτή και ο ήλιος σε συνδυασμό με το αλάτι κάποιες φορές την αφυδατώνουν, θέλησα να δοκιμάσω και το καθαριστικό που απευθύνεται σε κανονικές και ξηρές επιδερμίδες. Αναφέρομαι στο YOUTH LAB. Daily Cleanser for Normal and Dry Skin και ομολογώ ότι το αγάπησα εξίσου, αν όχι περισσότερο. Η κίτρινη πινελιά χρώματος δίνει ζωή σε μία κατά τα άλλα minimal συσκευασία, ενώ το περιεχόμενο του προσφέρει καθαριότητα, ζωή, και φρεσκάδα στην επιδερμίδα μου. Σε μορφή gel, με υπέροχο διακριτικό άρωμα, δημιουργεί πλούσιο αφρό και αφαιρεί ακόμα και το μακιγιάζ. Δεν είναι λίγες οι φορές που το εφαρμόζω απευθείας στο πρόσωπό μου χωρίς να έχω κάνει ντεμακιγιάζ. Δεν θα αφαιρέσει επαρκώς την αδιάβροχη μάσκαρα ή την They' re real της Benefit. Θα καθαρίσει όμως τέλεια ένα πρόσωπο με στοιχειώδες καθημερινό μακιγιάζ. Είτε με την κίτρινη είτε με την ροζ πινελιά, τα καθαριστικά προσώπου της YOUTH LAB. ικανοποιούν ακόμα και τις πιο απαιτητικές!

YOUTH LAB. Daily Cleanser for normal and dry skin

Τα προϊόντα που χρησιμοποιώ κατά τη διάρκεια και μετά το ντους είναι αρκετά. Ειδικά το καλοκαίρι επενδύω σε shower gels και λαδάκια από αγαπημένες εταιρείες, τα οποία χρησιμοποιώ συνδυαστικά. Ένας από τους συνδυασμούς που λάτρεψα τον Ιούνιο ήταν το shower gel Pinita Colada από την The Body Shop, για το οποίο έχω μιλήσω αναλυτικά εδώ. Με ξετρελαίνει το άρωμά του και η υφή του. Μυρίζει καλοκαίρι, αλλά όχι με την κλασσική έννοια της καρύδας. Είναι τροπικό και φρουτώδες με μία υπόνοια ζεστασιάς. Επιπλέον, είναι πολύ αποδοτικό, καθώς μία μικρή ποσότητα είναι αρκετή για ένα πλούσιο καθημερινό ντους. Παρότι αγόρασα και το αντίστοιχο body butter, προτίμησα να το συνδυάζω με ένα λαδάκι επίσης από την The Body Shop, το Cocoa Butter Beautifying Oil. Τις πολύ ζεστές μέρες η επιδερμίδα μου ανέχεται και προτιμά περισσότερο την υφή και την αίσθηση ενός ξηρού ελαίου. Παρότι πολλές μπορούν να θεωρήσουν το λαδάκι περισσότερο βαρύ και αποπνικτικό, θεωρώ ότι λειτουργεί καλύτερα τους καλοκαιρινούς μήνες. Μία μικρή ποσότητα ενυδατώνει επαρκώς, ενώ παράλληλα δημιουργεί μία φυσική γυαλάδα και ένα σατινέ τελείωμα, κάτι που είναι έξτρα bonus για τα μέρη του σώματος που εκτείθενται μέσα από τα σορτσάκια και τα ανάλαφρα καλοκαρινά tops. Επίσης το συγκεκριμένο λαδάκι Cocoa Butter δεν έχει έντονο άρωμα, μυρίζει ακριβώς σαν cocoa butter, ήσυχα και γήινα, χωρίς να μπερδεύεται με το άρωμα του αφροντούς, του αποσμητικού ή του αρώματος.

The Body Shop. Pinita Colada shower gel, Cocoa Butter Beautifying Oil

Το νεσεσέρ μου είναι σαφώς πιο ελαφρύ και πιο στοιχειώδες κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών μηνών. Ειδικά τον Ιούνιο το μακιγιάζ μου ήταν σχεδόν ανύπαρκτο. Λίγο η ζέστη, λίγο το βαρύ καθημερινό πρόγραμμα ιδαίτερα το πρώτο μισό του μήνα, ο χρόνος και η ζέστη δεν μου επέτρεψαν πειραματισμούς και full face makeup looks, κάτι που θεώρησα απολαυστικό. Μου αρέσει η ελευθερία του no makeup ή του barely there makeup. Ακόμα και στα βερνίκια νυχιών επικράτησαν οι nude αποχρώσεις. Όταν όμως επιθυμούσα πινελιές χρώματος, τις αναζητούσα σε μπλε βερνίκια και σε εύχρηστες παλέτες μακιγιάζ.

June favourites. Makeup bits

Οι αποχρώσεις του μπλε κυριαρχούν μεταξύ των αμέτρητων καλοκαιρινών επιλογών. Δεν είμαι κορίτσι του κοραλί και του φούξια. Προτιμώ πάντα τα πιο εναλλακτικά χρώματα, τα οποία θεωρώ ότι ταιριάζουν περισσότερο με το στυλ και το ντύσιμό μου. Έτσι τον Ιούνιο αγάπησα ένα υπέροχο φωτεινό μπλε από Topshop Beauty. Μου φτιάχνει τη διάθεση αυτή η απόχρωση και προσδίδει μία φλούο πινελιά σε ένα total white σύνολο ή στην καθημερινή μου στολή, κάτι από denim bottoms και κλασσικό t-shirt.

Topshop Beauty. Topshop Nails nail polish

Η παλέτα Hawaii Autobalm Eyeshadow Palette από την The Balm ήταν εκείνη που άνοιξε και έκλεισε τις περισσότερες φορές μέσα στο μήνα. Με ένα όμορφο ροζ ρουζάκι, δύο σκιές και μία eye shadow base, το μόνο που χρειάστηκε να προσθέσω ήταν μάσκαρα και lip balm. Αγαπώ τις παλέτες της The Balm και η Hawaii ταίριαξε απόλυτα στις ανάγκες και στις χρωματικές προτιμήσεις μου. Επιπλέον η απόδοση χρώματος είναι πολύ καλή, ενώ το μέγεθός της την καθιστά ιδανική για την τσάντα και τα ταξίδια. 

The Balm. Hawaii Autobalm Eyeshadow Palette

Εσείς τι αγαπήσατε περισσότερο τον Ιούνιο? Ποιο είναι το αγαπημένο σας καλοκαιρινό shower gel?

Martina 

SHARE:

No comments

Post a Comment

Beauty Fashion Lifestyle Travel