July 25, 2016

Elvive Extraordinary Oil from L' Oreal Paris

Αν και το Mythic Oil της L' Oreal Professional είναι από τα πιο αγαπημένα μου έλαια μαλλιών, σε ένα από τα καθιερωμένα μου shopping trips στα Hondos Center, αποφάσισα να υποκύψω στο 40% off στη L' Oreal Paris και να επιλέξω να δοκιμάσω το Extraordinary Oil από τη σειρά Elvive. Ακόμα και η πολυτελής γυάλινη συσκευασία του ήταν ένας λόγος για να το εντάξω αρχικά στην shopping bag μου, έπειτα στη ρουτίνα περιποίησης των μαλλιών μου και τελικά να το αγαπήσω όσο και το Mythic Oil, αν όχι περισσότερο!

L' Oreal Paris. Elvive Extraordinary Oil.

Τα μαλλιά μου είναι πλούσια, αλλά λεπτά, γι' αυτό διάλεξα το λαδάκι που απευθύνεται σε λεπτά μαλλιά, ώστε να είμαι σίγουρη ότι δεν θα μου τα βαραίνει καθόλου. Στο μπουκαλάκι αναφέρεται ότι το λαδάκι αυτό είναι μία πολύτιμη περιποίηση που προσφέρει λάμψη, ανάλαφρη κίνηση και απαλότητα. Και πράγματι προσφέρει αυτό που πραγματικά υπόσχεται. Εντυπωσιάστηκα από την πρώτη κιόλας χρήση! Η υφή του πολύ λεπτή ελαιώδης και η αντλία το διαχέει πολύ ομοιόμορφα. Η μυρωδιά του είναι μία πανδαισία γλυκών καλοκαιρινών λουλουδιών, πραγματικό άρωμα μαλλιών, το οποίο το μυρίζω για τις επόμενες 24 ώρες σε κάθε κίνηση των μαλλιών. Τόσο η υφή όσο και το άρωμα αποπνέουν πραγματική πολυτέλεια, κάτι που μετατρέπει τη χρήση του σε απόλαυση και πολυτελή φροντίδα. Και ενώ το συγκεκριμένο post δεν αποτελεί σύγκριση μεταξύ Mythic Oil vs. Extraordinary Oil (επαγγελματικό vs. ευρείας), μπαίνω στον πειρασμό να τα συγκρίνω καθώς κατά τη γνώμη μου είναι πολύ όμοια. Οι ουσιαστικές διαφορές αφορούν μόνο τη συσκευασία και το άρωμα. Στο αποτέλεσμα όμως δύσκολα μπορώ να διακρίνω ουσιώδεις διαφορές. Και τα δύο αφήνουν τα μαλλιά εξαιρετικά απαλά, μεταξένια στο άγγιγμα, υπέροχα αρωματισμένα, ενώ δεν τα βαραίνουν καθόλου. Φυσικά το Extraordinary Oil έχει το πλεονέκτημα ότι είναι σαφώς πιο οικονομικό, ειδικά όταν το βρίσκετε με έκπτωση.

L' Oreal Paris Extraordinary Oil. Dry oil for hair

L' Oreal Paris Extraordinary Oil. Oil for fine hair

Το χρησιμοποιώ με 3 τρόπους. Ο πιο καθιερωμένος είναι αμέσως μετά το λούσιμο σε νωπά μαλλιά ψεκάζω από τη μέση του μήκους τους μέχρι τις άκρες και έπειτα συνεχίζω με το στέγνωμα (και το styling φυσικά αν το κάνετε, γιατί προσωπικά απλά τα στεγνώνω). Ένας άλλος τρόπος χρήσης είναι ως φινίρισμα σε στεγνά μαλλιά για να δώσω λάμψη, απαλότητα και άρωμα. Τέλος καμιά φορά το απλώνω σε όλα τα μαλλιά πριν το λούσιμο ως θεραπεία, το αφήνω να δράσει όσο περισσότερο μπορώ και όσο επιτρέπει ο χρόνος μου και έπειτα συνεχίζω κανονικά με το λούσιμο. Κυριολεκτικά το έχω λατρέψει!


L' Oreal Paris. Elvive Extraordinary Oil

Ποιο είναι το δικό σας αγαπημένο hair oil? 


Martina 
SHARE:

No comments

Post a Comment

Beauty Fashion Lifestyle Travel