June 10, 2016

The Body Shop. Shower Gels

Η καθιερωμένη πλέον μηνιαία επίσκεψή μου στα The Body Shop περιλαμβάνει, εκτός των άλλων, ανεφοδιασμό σε shower gels και shower cremes, τα οποία αποτελούν τα βασικά προϊόντα καθημερινής περιποίησης και υγιεινής. Λατρεύω τα προϊόντα ντους του The Body Shop, αφού εκτός από τις υπέροχες μυρωδιές και υφές τους, δεν προκαλούν τον παραμικρό ερεθισμό στην ευαίσθητη επιδερμίδα μου. Τους καλοκαιρινούς μήνες έχω την τάση να επιλέγω μυρωδιές που ανήκουν σε αντιδιαμετρικές αρωματικές κατηγορίες. Αυτό σημαίνει ότι δεν αποχωρίζομαι ποτέ το my all time favourite Shea Butter Shower Creme, ενώ παράλληλα στο ράφι του ντους μου υπάρχει πάντα κάτι πιο όξινο όπως το Tangerine ή το Mango Shower Gel. Ταυτόχρονα ένα καθαριστικό με νότες καρύδας είναι άκρως απαραίτητο, αφού ευωδιάζει καλοκαίρι χωρίς ιδιαίτερες συστάσεις.

The Body Shop. Shea Shower Creme, Mango and Pinita Colada Shower Gels

Τα προϊόντα ντους που επέλεξα, λοιπόν, για τον πρώτο καλοκαιρινό μήνα είναι τα εξής. Παρεμπιπτόντως, γνωρίζετε ότι το καλοκαίρι ξεκινά επισήμως στις 21 Ιουνίου?! Επέλεξα λοιπόν, το Shea Butter Shower Creme, το Mango Shower Gel και αντί για το καθιερωμένο μου Coconut προτίμησα το Pinita Colada Shower Gel, το οποίο αποτελεί μέρος της νέας καλοκαιρινής σειράς, η οποία είναι περιορισμένης έκδοσης. Από μία μικρή δοκιμή στο κατάστημα με ενθουσίασε! Προτίμησα όμως να αγοράσω το μικρό μπουκάλι για να το δοκιμάσω με την ησυχία μου και να είμαι σίγουρη ότι είναι ικανό να αντικαταστήσει το αγαπημένο μου Coconut τουλάχιστον για τον Ιούνιο. Το δοκίμασα. Το λάτρεψα. Θα το αγοράσω σε full size!

The Body Shop. Pinita Colada Shower Gel

Shea Butter Shower Creme
Ζεστό και καρπώδες, βαθύ και πλούσιο, αποτελεί ένα προϊόν για το ντους το οποίο δεν αποχωρίζομαι, ανεξαρτήτως εποχής. Μου αρέσει η ζεστασιά που αποπνέει και το άρωμα από φυσικούς καρπούς καριτέ. Παράλληλα ενυδατώνει ικανοποιητικά και τις περισσότερες φορές δεν χρειάζεται επιπλέον ενυδάτωση μετά το ντους.

Mango Shower Gel 
Όξινο, κιτρώδες, αναζωογονητικό με μία ελαφριά δόση ζεστασιάς στο υπόβαθρο. Υπέροχο για τις ζεστές μέρες όταν αναζητάς δροσιά, αναζωογόνηση και αίσθηση καθαριότητας.

Pinita Colada Shower Gel
Τροπικό, αναζωογονητικό και ζεστό παράλληλα. Αναγνωρίζω ανανά και καρύδα σε πλήρη αρμονία, ενώ κανένα από τα δύο δεν είναι απόλυτα εμφανές. Τέλειο για την κάθε μέρα του καλοκαιριού, για το πρωινό ντους, μετά τη θάλασσα, μετά τα ψώνια στην πόλη, πριν τον ύπνο. Υπέροχο και διαφορετικό!

Ποιο είναι το αγαπημένο σας shower gel από τα The Body Shop?

Martina 
SHARE:

No comments

Post a Comment

Beauty Fashion Lifestyle Travel