July 27, 2015

Beauty Tool by Youth Lab.

Έχω αδυναμία, σχεδόν πάθος, με τις ρουτίνες φροντίδας προσώπου και σώματος και τις απολαμβάνω καθημερινά με τον ίδιο ενθουσιασμό, όπως τις πρώτες φορές που εντρυφούσα σε αυτές επιστρέφοντας από το σχολείο. Έμπνευση και ερεθίσματα από οτιδήποτε μου προκαλούσε θαυμασμό, αλλά κυρίως από φίλες μου Γαλλίδες, οι οποίες γνώριζαν πολύ καλά το savoir-faire στην ομορφιά και το μακιγιάζ από τις πρώιμες ήδη ηλικίες. Οι πρώτες μου ρουτίνες περιποίησης προσώπου ήταν minimal, αλλά ουσιαστικές και βασίζονταν στο πολύ σημαντικό βήμα του σωστού καθαρισμού. Ο επαρκής, σε βάθος, αλλά παράλληλα απαλός καθαρισμός αποτελεί στοιχείο-κλειδί για μία υγιή και λαμπερή επιδερμίδα ανεξαρτήτως ηλικίας ή τύπου δέρματος. Η εμμονή μου με τον καθαρισμό προσώπου με οδηγεί στο να δοκιμάζω και να εντάσσω νέα στοιχεία ειδικά το βράδυ, όπου μπορώ να διαθέσω λίγο περισσότερο χρόνο. Έτσι, τις τελευταίες μέρες ένα νέο, πρακτικό και παιχνιδιάρικο gadget ομορφιάς πήρε περήφανα τη θέση του δίπλα στα καθαριστικά προσώπου και τις μάσκες καθαρισμού. Το όνομά του BEAUTY TOOL, το οποίο υπογράφει η αξιόλογη και πολύ πολύ αγαπημένη YOUTH LAB. . Meet your new... face!

BEAUTY TOOL by YOUTH LAB. Meet your new...

Το βουρτσάκι καθαρισμού και απολέπισης προσώπου BEAUTY TOOL έρχεται συσκευασμένο σε ένα απέριττα όμορφο κουτάκι με μινιμαλιστικό σχεδιασμό ακολουθώντας τη σύγχρονη φιλοσοφία και αισθητική που χαρακτηρίζει την YOUTH LAB. . Στις πλευρές του κουτιού είναι τυπωμένες όλες οι πληροφορίες που αφορούν το βουρτσάκι, καθώς και οδηγίες χρήσης σε ελληνικά και αγγλικά.

BEAUTY TOOL by YOUTH LAB. Cleansing and refreshing face brush.

BEAUTY TOOL by YOUTH LAB. Exfoliating face brush.

Η συσκευασία περιλαμβάνει το βουρτσάκι καθαρισμού μαζί με ένα πλαστικό καπάκι, το οποίο προστατεύει κατά την αποθήκευση και τα ταξίδια. Αυτό που εντυπωσίασε την πρώτη κιόλας στιγμή που έπιασα το βουρτσάκι στα χέρια μου είναι οι τόσο απαλές τριχούλες του, οι οποίες κατά το άγγιγμα αφήνουν μία σατινένια αίσθηση. Επίσης, ενθουσιάστηκα με τη λαβή του, η οποία είναι ημιδιάφανη ματ κάνοντάς το να ξεχωρίζει από τα κοινά βουρτσάκια αμφιβόλου ποιότητας που κυκλοφορούν στην αγορά. Η υπογραφή της YOUTH LAB. βασικό στοιχείο εγγύησης, καθώς οτιδήποτε έχω δοκιμάσει έως τώρα το έχω αγαπήσει και αγοράσει ξανά και ξανά.

BEAUTY TOOL by YOUTH LAB. Reduces sebum and dead skin cells.

Σύμφωνα με τις περιγραφές της ίδιας της εταιρείας το BEAUTY TOOL προσφέρει βαθύ και αναζωογονητικό καθαρισμό καθώς αφαιρεί  λιπαρότητα και σμήγμα από φραγμένους πόρους, απομακρύνει νεκρά κύτταρα και ρύπους, ενώ παράλληλα παρέχει απαλή απολέπιση. Με το BEAUTY TOOL θα αφαιρέσετε μακιγιάζ  ή μάσκες ομορφιάς και από τις πιο ευαίσθητες ή δύσκολες περιοχές του προσώπου. Προσφέρει απαλό αναζωογονητικό μασάζ και η επιδερμίδα μένει απαλή και λαμπερή. Επίσης αναφέρεται ότι είναι ασφαλές και κατάλληλο για ευαίσθητο δέρμα.

Η χρήση του είναι διπλή, αφού μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο με τα αφρίζοντα καθαριστικά προσώπου όσο και με τις μάσκες καθαρισμού.

Με τα προϊόντα καθαρισμού
Βρέχετε το βουρτσάκι και απλώνετε πάνω του το προϊόν καθαρισμού. Με κυκλικές κινήσεις εφαρμόζετε τε σε όλο το πρόσωπο και το λαιμό, τρίβοντας ελαφρά για 1-2 λεπτά. Ξεβγάζετε με άφθονο νερό.

Με τις μάσκες καθαρισμού
Έχοντας εφαρμόσει τη μάσκα προσώπου κατά τον προτεινόμενο χρόνο, βρέχετε το βουρτσάκι και κάνετε ελαφρύ μασάζ στο δέρμα, για 1 λεπτό. Απομακρύνετε τα υπολείμματα της μάσκας με χλιαρό νερό.

BEAUTY TOOL by YOUTH LAB. Optimises the benefits of all cleansing products.

Χρησιμοποιώ το BEAUTY TOOL την τελευταία εβδομάδα κατά τη διάρκεια του βραδινού μου καθαρισμού και ομολογώ ότι απολαμβάνω τη διαδικασία, αλλά και το αποτέλεσμα. Γενικά είμαι εξαιρετικά επιφυλακτική με τα gadgets ομορφιάς όχι μόνο επειδή δεν εμπιστεύομαι τη δράση τους στην ευαίσθητη επιδερμίδα μου, αλλά επειδή μου δημιουργούν ένα επιπλέον άγχος ως προς την φροντίδα τους, ειδικά εκείνα που είναι ηλεκτρικά και χρειάζονται φόρτιση. Το συγκεκριμένο όμως βουρτσάκι είναι πρακτικό, μικρό σε μέγεθος, καθαρίζεται πανεύκολα και φυλάσσεται με ασφάλεια αφού το καπάκι του το διατηρεί πάντα καθαρό και προστατευμένο. 

Το αποτέλεσμα με ενθουσίασε από την πρώτη χρήση! Το χρησιμοποίησα με το συνηθισμένο μου gel καθαρισμού και ένιωσα το πρόσωπό μου πιο καθαρό και απαλό. Συνεχίζω να το χρησιμοποιώ ανελλιπώς κάθε βράδυ ακόμα και όταν δεν έχω μακιγιάζ, μιας και θεωρώ ότι καθαρίζει βαθιά τους πόρους από σκόνη, ιδρώτα και την -αναπόφευκτη- λιπαρότητα των αντιηλιακών.

Επιπλέον, έχω επινοήσει και μία τρίτη χρήση του BEAUTY TOOL. Το έχω χρησιμοποιήσει με την μάσκα ύπνου που φοράω αυτό τον καιρό. Η μάσκα ύπνου είναι στην ουσία μία πιο πλούσια κρέμα νύχτας, η οποία εφαρμόζεται στο πρόσωπο πριν τον ύπνο σε μία πιο γενναιόδωρη ποσότητα. Έτσι, απλώνω την μάσκα ύπνου και κάνω απαλό μασάζ με το βουρτσάκι σε όλο το πρόσωπο, ώστε να γίνει καλύτερη απορρόφηση.

Αποτελεσματικό, εύχρηστο, πρακτικό, το BEAUTY TOOL συμπληρώνει και ενισχύει την καθημερινή φροντίδα. Το έχω αγαπήσει και δεν υπάρχει αμφιβολία ότι θα το έχω μαζί μου στις διακοπές! Επιπλέον παρατηρώ ότι μειώνει την ανάγκη χρήσης προϊόντος απολέπισης από 2-3 την εβδομάδα σε 1-2, αφού το BEAUTY TOOL κάνει ελαφριά απολέπιση κατά τη χρήση με το προϊόν καθαρισμού.

BEAUTY TOOL by YOUTH LAB. Use with  both cleansers and cleansing masks.

BEAUTY TOOL by YOUTH LAB. Minimal and trendy design in a transparent matte finish.

...meet your new face!

BEAUTY TOOL by YOUTH LAB. ...meet your new face.

Πληροφορίες προϊόντος
Τα βουρτσάκι καθαρισμού BEAUTY TOOL είναι διαθέσιμο  προς αγορά μέσα από το επίσημο ηλεκτρονικό κατάστημα της YOUTH LAB. και κοστίζει 7,80 .

Αγορά
http://www.youthlab.com/pd/beauty-tool-all-skin-types-32243.htm?lang=el&path=1271671450

Η YOUTH LAB. παρέχει δωρεάν μεταφορικά σε όλη την Ελλάδα, ενώ αυτό τον καιρό μπορείτε να επωφεληθείτε από τις καλοκαιρινές εκπτώσεις -20% με αγορές μέσα από την επίσημη ιστοσελίδα της www.youthlab.com

Ευχαριστώ θερμά την YOUTH LAB. για την χορηγία του BEAUTY TOOL ! 


In the heart of the summer, have a wonderful new week ... 


Martina  
SHARE:

No comments

Post a Comment

Beauty Fashion Lifestyle Travel