July 15, 2014

Beautiful Summer hair with Erato by Fresh Line

Μία ηλιόλουστη καλοκαιρινή μέρα... πρωινό ξύπνημα σε ολόφρεσκα λευκά σεντόνια με θέα την θάλασσα και την δροσιά του Αιγαίου να εξαγνίζει το πνεύμα... Μία ηλιόλουστη καλοκαιρινή μέρα... σε ένα σύμπαν παράλληλο, το δικό σου σύμπαν... Εκείνο που περιλαμβάνει ομορφιά μόνο, χρώματα, αρώματα και αγάπη... Και ένα άγγιγμα ανάλαφρο και απαλό σαν μετάξι... Καθαρό και τριανταφυλλένιο... Μου συστήθηκε... "Ερατώ"... Και χάθηκα μέσα στην ομορφιά του...

Ερατώ. Δανείζει το όνομά της στην ομώνυμη σειρά περιποίησης μαλλιών της Fresh Line.

Πάντα με γοήτευαν τα σαμπουάν σε στερεή μορφή, αλλά ποτέ δεν είχα υποκύψει σε κάποιο, ίσως επειδή δεν εμπιστεύομαι εύκολα προϊόντα και εταιρείες. Αγαπώ τις δοκιμές, αλλά χρειάζομαι πάντα το υπόβαθρο της ασφάλειας που μου παρέχουν ποιοτικές και αγαπημένες εταιρείες. Έτσι, ο ενθουσιασμός μου ήταν μεγάλος όταν έφτασε στα χέρια μου το Εrato Solid Shampoo της Fresh Line μέσα από το συνδρομητικό κουτάκι glowbox Μαϊου! Το λάτρεψα από την πρώτη χρήση, το έφτασα στα όριά του και απέκτησα ήδη το δεύτερο solid shampoo μου! Η χρήση του ευχάριστη και απλή... Βρέχω τα μαλλιά μου και περνώ την μπάρα του σαμπουάν από τις ρίζες έως τις άκρες, με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που χρησιμοποιώ και ένα σαπούνι σώματος. Η ενυδάτωση που προσφέρει είναι μοναδική, αφήνοντας τα μαλλιά μεταξένια και ευκολοχτένιστα. Το έχω ενσωματώσει στην ρουτίνα περιποίησης των μαλλιών μου και το χρησιμοποιώ ως εβδομαδιαία "θεραπεία"!

Ερατώ. Σαμπουάν σε στερεή μορφή. Επαναστατική σύσταση μόνο από την Fresh Line.

Τις υπόλοιπες μέρες συνεχίζω με το σαμπουάν της ίδιας σειράς Ερατώ, το οποίο παρέχει και αυτό βαθιά ενυδάτωση και επανόρθωση. Η σύστασή του βασίζεται σε παραδοσιακή ελληνική συνταγή χωρίς πετροχημικά και επιβλαβή χημικά συστατικά. Τα θεραπευτικά βότανα και τα αιθέρια έλαια που περιέχει διαθέτουν θεαματικές ιδιότητες αποκατάστασης των κατεστραμμένων μαλλιών. Το άρωμά του, ίδιο ακριβώς με το άρωμα του solid shampoo,  μοναδικό, καθαρό, ηλιόλουστο, μαγευτικό και τριανταφυλλένιο! Παίρνω βαθιές ανάσες και τα αιθέρια έλαια με συνεπαίρνουν σε αυτή την μοναδική αρωματική συμφωνία. Το άρωμα έχει μεγάλη διάρκεια και το αισθάνομαι στα μαλλιά μου ακόμα και μία μέρα μετά.

Ερατώ. Σαμπουάν για επανόρθωση και ενυδάτωση.

Ερατώ. Μυστική συνταγή για όμορφα μαλλιά στο εσωτερικό της συσκευασίας. 

Ερατώ. Τριανταφυλλένιο άγγιγμα για άμεση επανόρθωση.


Ερατώ... Μία υπέροχη σειρά περιποίησης μαλλιών από την Fresh Line με εντυπωσιακά αποτελέσματα και μαγευτικό τριανταφυλλένιο άρωμα που διαρκεί! 



Πληροφορίες προϊόντων:
Erato Repairing & Moisturizing Solid Shampoo. 70 gr. 13.90€.
Erato Repairing & Moisturizing Hair Wash. 200 ml. 13.90€.
Διαθέσιμα στα καταστήματα Fresh Line,  και ηλεκτρονικά στο glowbox και το cherrybox.

 Martina 
SHARE:

No comments

Post a Comment

Beauty Fashion Lifestyle Travel