May 29, 2014

WHAT'S NEW: Beauty treats from the lovely little red box!

Το σενάριο ξεκινά πάντα ως εξής: Επισκέπτομαι το eshop του αγαπημένου beautytestbox για να αγοράσω το προϊόν που χρειάζομαι. Το βρίσκω, το προσθέτω στο καλάθι και ο βασικός μου σκοπός υποτίθεται ότι πληρώθηκε! Ωστόσο, συνεχίζω... Τσεκάρω την wish list μου, προσθέτω ένα - δύο προϊόντα στο καλάθι. Περιηγούμαι στο eshop και προσθέτω ένα - δύο προϊόντα. Και επειδή δεν μπορώ να αντισταθώ σε οτιδήποτε φέρει πάνω του την υπογραφή the balm ελέγχω ξανά όλα τα προϊόντα του brand και προσθέτω κάτι στο καλάθι! Κάπως έτσι εξελίσσεται το σενάριο και ομολογώ ότι δεν έχω καθόλου τύψεις! Οι τελευταίες μου αγορές λοιπόν αφορούν κυρίως makeup treats -όπως συνηθίζω να τα αποκαλώ- καθώς και ένα προϊόν περιποίησης για τα μαλλιά, το οποίο ήθελα καιρό τώρα να δοκιμάσω!


Beauty treats from BeautyTestBox ehop. Just a glimpse.


Τρία ρουζ?! Ναι, τρία ρουζ από την MeMeMe καθένα από αυτά σε διαφορετική μορφή και σύσταση! Το blush me! της MeMeMe στην απόχρωση Coral είναι ένα υπέροχο compact ρουζ σε μία κόκκινη απόχρωση με shimmery κοραλλί pigments, τα οποία προσδίδουν μία λάμψη υγείας. Το έχω ήδη φορέσει τρεις φορές με τα κόκκινα κραγιόν μου και το αποτέλεσμα με έχει εντυπωσιάσει! Το τετράγωνο κουτάκι του και η γενικότερη αισθητική της συσκευασίας με παραπέμπει προφανώς στα αντίστοιχα ρουζ της Benefit, από τα οποία δεν έχει τίποτα να ζηλέψει! Το προτείνω ανεπιφύλακτα! Ακόμα και το πινελάκι του είναι τόσο απαλό και εξυπηρετεί πολύ για touch ups εκτός σπιτιού!

Το Boho Balm cheek & lip tint της MeMeMe το διάλεξα ως αντικαταστάτη του Convertible Colour της Stila, το οποίο μου έληξε πρόσφατα, μιας και το είχα από το προηγούμενο καλοκαίρι. Τα ρουζ σε κρεμώδη μορφή είναι ιδανικά για πρωινά καλοκαιρινά μακιγιάζ ακόμα και για το μακιγιάζ στην παραλία. Τα φοράω πάνω από την bb creme μου χωρίς να πουδράρω το πρόσωπο και το αποτέλεσμα είναι λαμπερό και φωτεινό, ανάλαφρο και άνετο, κάτι που τα ρουζ σε πούδρα δεν προσφέρουν όταν η θερμοκρασία είναι υψηλή. Η απόχρωσή μου είναι η Pink/Rouge και μου αρέσει πολύ το γεγονός ότι η συσκευασία περιέχει στην πραγματικότητα δύο χρώματα -ροζ και κοραλλί- για να τα συνδυάζω με κραγιόν από δύο χρωματικές οικογένειες! Η αλήθεια είναι ότι δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα και δεν κρύβω τον ενθουσιασμό μου!

Βερνίκι νυχιών?! Όχι, δεν είναι! Είναι άλλο ένα cheek & lip tint της MeMeMe σε υγρή μορφή! Ονομάζεται The Cupid's Kiss -πόσο γλυκό!- και είναι μία υπέροχη baby pink απόχρωση ιδανική για συνδυασμό με ροζ και λιλά κραγιόν! Μου θυμίζει το αντίστοιχο Lies της Benefit με τη διαφορά ότι το The Cupid's Kiss είναι πιο ζεστό χρωματικά και δεν περιέχει στοιχεία shimmer, κάτι που το καθιστά ιδανικό για πρωινές ώρες, αλλά ακόμα και για βουτιές, αφού είναι long lasting! Ανυπομονώ να το δοκιμάσω! Νομίζω ότι θα γίνει το νέο μου καλοκαιρινό gadget για φωτεινό, φυσικό μακιγιάζ σε μάγουλα και χείλη!

Το όνομά της είναι Electra, είναι το Satin Lip Cream της MeMeMe και μου έχει κλέψει την καρδιά η φωτεινότητα, η ζωντάνια και η πυκνότητα του χρώματος! Hot Magenda, όπως αναγράφεται και στο κάτω μέρος της συσκευασίας και παρότι hot το αποτέλεσμα δεν είναι καθόλου ψεύτικο ή υπερβολικό. Το αντίθετο, αν συνδυαστεί με γυμνό βλέμμα το αποτέλεσμα είναι chic και καλοκαιρινό! Μου αρέσει πολύ, το έχω ήδη φορέσει μερικές φορές και το έχω ευχαριστηθεί! Είναι πολύ ενυδατικό και σταθερό. Αν ταμποναριστεί με ένα χαρτομάντιλο, μπορεί να δώσει το αποτέλεσμα stain που λεκιάζει στην κυριολεξία τα χείλη! Η μόνη μου παρατήρηση είναι ότι η πλούσια και ενυδατική υφή του το καθιστούν επιρρεπές στο σπάσιμο. Η συμβουλή μου είναι να μην βγαίνει το προϊόν πολύ έξω  από τη συσκευασία του, γιατί έκανα το λάθος και ναι... κατάφερα να το σπάσω... Λυπήθηκα πολύ, και, παρόλο που με ένα πινελάκι χειλιών η χρήση του δεν ακυρώνεται, το θέλω ακέραιο, γι' αυτό και θα αγοράσω ξανά σύντομα το ίδιο!


Beauty treats from BeautyTestBox ehop. Discovering the colours.


Το ήθελα εδώ και καιρό και όταν το είδα back to stock ήταν αδύνατο να αντισταθώ! Ο λόγος για το En Root Hair Shine Serum της The Balm, ένας ορός λάμψης και ξεμπερδέματος εμπλουτισμένος  με εκχυλίσματα bamboo, πρωτεϊνες ρυζιού και κερατίνη. Δεν βλέπω την ώρα να ενσωματωθεί στην ρουτίνα περιποίησης των μαλλιών μου!

Beauty treats from BeautyTestBox ehop. The Balm En Route Hair Serum.


Άλλο ένα προϊόν που προστέθηκε πρόσφατα στα προϊόντα βάσης του μακιγιάζ μου είναι το healthy mix foundation από την Bourjois! Ήθελα τόσο πολύ να το δοκιμάσω που ξεκίνησα να το χρησιμοποιώ αμέσως μόλις παρέλαβα το πακέτο με την παραγγελία μου! Το αγάπησα τόσο πολύ που του αφιέρωσα ήδη ένα ολόκληρο post! 

Σας άρεσε κάτι από τα beauty treats μου?! Βρείτε τα στα παρακάτω links:

❤ MeMeMe blush me! στην απόχρωση coral, τιμή 11,21
 MeMeMe Boho Balm cheek & lip tint στην απόχρωση Pink/Rouge, τιμή 9,84
 MeMeMe cheek & lip tint στην απόχρωση The Cupid's Kiss, τιμή 9,84
 MeMeMe satin lip cream στην απόχρωση Hot Magenda, τιμή 12,23
 The Balm En Route Hair Shine Serum  τιμή 18,20


Enjoy beauty shopping,


 Martina 
SHARE:

No comments

Post a Comment

Beauty Fashion Lifestyle Travel