May 01, 2014

Wandering along hidden FLOWERY paths...

I LOVE... Τα χρώματα, τα αρώματα, την αύρα του πιο φωτεινού μήνα της άνοιξης! I LOVE... Τα χρώματα και τις ευωδιές στους beauty θησαυρούς μου... Και παρόλο που οι beauty shopping lists μας γεμίζουν με αντιηλιακά, scrubs, κρέμες και λαδάκια σώματος, βερνίκια νυχιών, και lip-glosses, η δική μου συνεχίζει να περιλαμβάνει κρέμες χεριών. Έχω δοκιμάσει πολλές και συνεχίζω με πάθος και συλλεκτική ευλάβεια! Νέα είσοδος... Η κρέμα χεριών από την σειρά SPA της I LOVE..., την οποία ξεχώρισα από την πρώτη κιόλας χρήση -ενώ δεν βρίσκεται στην κατοχή μου πάνω από δύο μέρες !

Walking on sunshine. Photo credits JennWrenn

Sketching flowers and cute beauty favorites. I LOVE...!

Η υφή της ανάλαφρη και λεπτή, απορροφάται άμεσα και αφήνει τα χέρια και τα νύχια όμορφα ενυδατωμένα και απαλά. Περιέχει shea butter και γλυκερίνη, η οποία δρα επανορθωτικά, ενώ το άρωμά της είναι ελαφρύ -δροσερό με βανιλένια βάση- και δεν μπερδεύεται με τα υπόλοιπα αρώματα.

Organizing the rest of my week, while  nourishing my hands and nails. I LOVE...!

Την προμηθεύτηκα από το e-shop του αγαπημένου μου GlowBox στη τιμή των 5.50  και έφτασε στα χέρια μου (μαζί με τα υπόλοιπα προϊόντα της παραγγελίας μου) σε μόνο μία μέρα! Δείχνω μία ιδιαίτερη συμπάθεια -ομολογώ- στα I LOVE... ! Έχω ήδη δοκιμάσει αρκετά προϊόντα και δεν με έχει απογοητεύσει κανένα!

Βρείτε την εδώ!

Happy Spring, girls!


❤ Martina 


SHARE:

No comments

Post a Comment

Beauty Fashion Lifestyle Travel