May 21, 2014

A royal mask for all beauty queens!

Έχει γίνει θεσμός πλέον να προσκαλώ συχνά στο σπίτι την καλή μου φίλη Princess Lilly και να πειραματιζόμαστε με προϊόντα περιποίησης προσώπου. Έχω ιδιαίτερη αδυναμία στα προϊόντα που έχουν ως βάση αγνά, φυσικά συστατικά, γι΄αυτό και στα ράφια του μπάνιου μου θα δείτε να επικρατούν μάσκες, απολεπιστικά, οροί, λοσιόν, καθαριστικά και κρέμες της αγαπημένης μου Apivita. Πρόσφατα σχετικά η Princess Lilly μου πρόσφερε σε μία επίσκεψή της την μάσκα σύσφιξης και ανάπλασης με βασιλικό πολτό. Μου είπε μάλιστα ότι την χρησιμοποιούν όλες οι πριγκίπισσες στο παλάτι -οι οποίες έχουν αξιώσεις να γίνουν βασίλισσες- μιας και περιέχει πολύτιμα συστατικά για το δέρμα. Την δέχτηκα με χαρά και από τότε την ενσωμάτωσα στην βραδινή ρουτίνα περιποίησης του προσώπου μου.


Apivita Face Mask with Royal Jelly. Nourishing and Regenerating.


Η βαθιά ενυδάτωση που προσφέρει αυτή η μάσκα γίνεται αισθητή στο δέρμα από την πρώτη κιόλας χρήση! Δύο φορές την εβδομάδα αμέσως μετά τον καθαρισμό και την απολέπιση απλώνω ένα στρώμα από την μάσκα με βασιλικό πολτό και όσο ασχολούμαι με την περιποίηση του σώματος τής δίνω όλο το χρόνο που χρειάζεται για να δράσει σε βάθος, να ενυδατώσει και να προσφέρει θρέψη και ανάπλαση. Οι οδηγίες στο πίσω μέρος της συσκευασίας προτείνουν να μείνει στο πρόσωπο 10 λεπτά. Η αλήθεια είναι όμως ότι την αφήνω έως και μισή ώρα, ενώ την αφαιρώ με λίγο χλιαρό νερό προσέχοντας πάντα να μην εισέλθει προϊόν στα μάτια.

Η υφή της έχει πυκνότητα λεπτή προς μέτρια και απλώνεται εύκολα και αβίαστα. Το άρωμά της είναι απαλό, μαρτυρά ίσως κάποια από τα συστατικά της μάσκας. Προσωπικά διακρίνω νότες από μέλι, μπερδεμένες με πολύ λεπτό άρωμα από κάποιο λουλούδι, καθώς και μία αίσθηση ελαιόλαδου. Όλο αυτό καταλήγει σε κάτι ιδιαίτερα φίνο και ευχάριστο που ηρεμεί το πνεύμα, κάτι που με προετοιμάζει για έναν γλυκό ύπνο.

Μετά την αφαίρεση της μάσκας η επιδερμίδα μου αναδεικνύεται λαμπερή και ενυδατωμένη! Βελούδινη! 

Το γεγονός ότι η σύνθεση της μάσκας είναι κατά 89% φυσική, ενώ δεν περιέχει επικίνδυνα χημικά συστατικά με χαροποιεί ιδιαίτερα. Επιπλέον, η λατρεία μου για τα προϊόντα που περιέχουν βασιλικό πολτό -royal jelly- με οδηγεί να την απολαμβάνω ακόμα περισσότερο! Μπορείτε να την βρείτε στα φαρμακεία και τα ηλεκτρονικά φαρμακεία. Προμηθεύτηκα την δική μου από το inatural στην τιμή των 6.50, κόστος που επιτρέπει να δοκιμάσω και τις υπόλοιπες μάσκες της σειράς!



Apivita Face Mask with Royal Jelly. Tube of 40 ml.



ROYAL JELLY. Ο βασιλικός πολτός είναι κρεμώδης ουσία που παράγεται από τις μέλισσες ως τροφή για την μελλοντική βασίλισσα. Εκκρίνεται από ειδικούς αδένες του φάρυγγα των εργατριών μελισσών και από αυτή την άποψη διαφέρει από το μέλι, αφού αυτό δεν εκκρίνεται από το σώμα των μελισσών. Με τον βασιλικό πολτό τρέφονται οι προνύμφες μελισσών, οι οποίες ως τέλεια έντομα θα γίνουν βασίλισσες. Οι προνύμφες αυτές αρχικά δεν διαφέρουν από αυτές που γίνονται και οι εργάτριες, αλλά υπό την επίδραση του βασιλικού πολτού μεγαλώνουν σε βασίλισσες. Πηγή: Wikipedia


A royal mask for sweet royal faces!


 Martina 
SHARE:

No comments

Post a Comment

Beauty Fashion Lifestyle Travel