May 06, 2014

Like a rainy evening in PARIS in the heart of spring...

... σαν μία βόλτα στο Παρίσι έπειτα από μία ξαφνική ανοιξιάτικη καταιγίδα, με νότες παιώνιας και φρέζιας να κυριαρχούν, ενώ ευωδιές από λευκά λουλούδια μπερδεύονται αρμονικά με νότες εσπεριδοειδών. Κομψότητα και λάμψη σε έναν υπέροχο αρωματικό συνδυασμό, ο οποίος είναι η ίδια η άνοιξη κλεισμένη σε ένα μπουκαλάκι...

CARVEN L' EAU DE TOILETTE. Light deodorant.


Από την καρδιά του Παρισιού στα χέρια μου -δωράκι από αγαπημένο πρόσωπο σε πρόσφατη επίσκεψή του στο Galeries Lafayette- και έπειτα στο μπουντουάρ μου, για να συμπληρώσει τη συλλογή των αρωμάτων μου!

Carven L' eau de toilette. Το νέο άρωμα του γνωστού prêt-à-porter οίκου Carven. Όπως και η φιλοσοφία του οίκου, το άρωμα αποπνέει κομψότητα, φρεσκάδα και φωτεινότητα με άνθη λουλουδιών και μία υπόνοια εσπεριδοειδών να κυριαρχούν στην κορυφή, ενώ η βάση εξελίσσεται θερμή διατηρώντας μία διαφάνεια με τη βοήθεια των λευκών musks. Είναι ένα άρωμα για την άνοιξη, που ταιριάζει υπέροχα με casual chic απογευματινό ντύσιμο, αλλά και με coctail φόρεμα σε ένα ανοιξιάτικο ή καλοκαιρινό event και no-makeup μακιγιάζ. Έτσι εύθραυστο και φωτεινό όπως είναι θυμίζει πολύ ένα άλλο αγαπημένο της άνοιξης, το Calvin Klein Sheer Beauty.


A luminous expression of the CARVEN style.

Fresh and light the CARVEN deodorant deposits a fragrant mist on the skin.

To Carven L' eau de toilette κυκλοφορεί σε eau de toilette των 30, 50 και 100 ml, καθώς και σε deodorant, shower gel και body cream. Το deodorant το οποίο έχω στα χέρια μου κοστίζει 27€, ενώ μου μπαίνουν ιδέες να το κάνω σετάκι με την κρέμα σώματος και το eau de toilette, μιας και με χαρά διαπίστωσα ότι το ηλεκτρονικό κατάστημα στέλνει και στην Ελλάδα!

Discover CARVEN!


❤ Martina 

SHARE:

No comments

Post a Comment

Beauty Fashion Lifestyle Travel