May 25, 2014

Bourjois... Falling in love again!

Δεν θυμάμαι πόσα χρόνια έχουν περάσει από τότε που αγόρασα κάποιο προϊόν της Bourjois... Δεν είναι ότι δεν εκτιμώ το συγκεκριμένο brand, αλλά να... είναι τόσα τα προϊόντα μακιγιάζ στην wish list μου από εταιρείες high-end, budget, οικολογικές, επαγγελματικές, σοφιστικέ, on trend και τόσο μεγάλο το πάθος μου για πειραματισμό που δύσκολα επιστρέφω σε μία εταιρεία την οποία έχω "παγώσει" στο χρόνο. Πόσο λάθος έκανα με την Bourjois! Αυτό το Σαββατοκύριακο ξαναθυμήθηκα τα πρώτα μου ρουζ, όλα κλεισμένα μέσα σε αυτά τα μικρά χαριτωμένα round pots της Bourjois! Η συλλογή μου περιείχε σχεδόν όλες τις αποχρώσεις, αρκετές για να παίζω μαζί τους και να τις ταιριάζω με τα μπλουζάκια μου! Λάτρευα αυτά τα μαγικά κουτάκια, το πινέλο, την συγκέντρωση χρώματος και το old-school άρωμα των ρουζ! Ναι, η Bourjois ήταν η πρώτη εταιρεία μακιγιάζ που χρησιμοποίησα και απ' ότι φαίνεται την αγάπησα ξανά από την αρχή! Αιτία... το healthy mix foundation,  το οποίο προμηθεύτηκα από το eshop του beautytestbox!


BOURJOIS healthy mix foundation.

Το πακέτο μου από το beautytestbox έφτασε μέσα σε μία εργάσιμη μέρα και το foundation ήταν το πρώτο από τα προϊόντα που αγόρασα, το οποίο ήθελα να δοκιμάσω αμέσως. Το φόρεσα δυο-τρεις φορές και οι πρώτες εντυπώσεις μου είναι εξαιρετικές!

Υφή και διάρκεια
Έχει αέρινη και λεπτή υφή, απλώνεται πολύ εύκολα χωρίς να δημιουργεί dry parches σε σημεία του προσώπου. Η κάλυψή του είναι μικρή προς μέτρια και αφήνει το δέρμα λαμπερό και ομοιόμορφο. Εντυπωσιάστηκα από το αποτέλεσμα, αλλά και από τη διάρκειά του, η οποία δεν είμαι σίγουρη αν αγγίζει τις 16 ώρες, αλλά σίγουρα τις πρώτες 8 παραμένει αναλλοίωτο χωρίς να παρουσιάσει λιπαρότητα στα "επικίνδυνα"σημεία (αναφορικά το δέρμα μου είναι κανονικό προς μεικτό, ενώ χρησιμοποίησα primer στην περιοχή γύρω από τη μύτη).

Απόχρωση
Κάτι άλλο που με ενθουσίασε είναι η απόχρωσή του! Η επιδερμίδα μου είναι πολύ λευκή και δύσκολα βρίσκω την σωστή απόχρωση foundation, καθώς ακόμα και οι πιο ανοιχτές είναι συχνά ένα ή δύο τόνους πιο σκούρες για μένα. Η απόχρωση όμως Light Vanilla 51 του healthy mix foundation μου ταίριαξε ιδανικά, καθώς το αποτέλεσμα δίνει μία απόχρωση ανάλογη της NC15 των foundations της Mac!

Εφαρμογή
Επέλεξα να εφαρμόσω το foundation με τα δάχτυλα αρχικά σε όλο το πρόσωπο, ώστε να έχω ένα ομοιόμορφο αποτέλεσμα. Στη συνέχεια, επέμεινα σε συγκεκριμένα σημεία του προσώπου -γύρω από τη μύτη, κάτω από τα μάτια, στα τελειώματα προς τα αυτιά και το λαιμό- χρησιμοποιώντας το πινέλο setting brush από την realTechniques. Το αποτέλεσμα.... αψεγάδιαστο και φωτεινό!


BOURJOIS healthy mix foundation setting with realTechniques setting brush.

Σύμφωνα με την ίδια την εταιρεία:

Bourjois’ new Radiance Reveal Healthy Mix foundation is enriched with a fruit therapy formula to enhance your complexion. Contains: Apricot for radiance, melon for hydration, apple to protect your youth.It is also enriched with crystalline pigments to even out the complexion while letting in the natural light for that healthy looking glow.

Το healthy mix μου κόστισε 20.58. Μπορείτε κι εσείς να προμηθευτείτε το δικό σας από το eshop του beautytestbox!


 Martina

SHARE:

No comments

Post a Comment

Beauty Fashion Lifestyle Travel