April 13, 2014

GLOW spring is here!! GLOW Box April '14

Το μαγικό κουτάκι του Απριλίου έφτασε αρκετά νωρίτερα αυτόν τον μήνα, γεγονός που με χαροποίησε ιδιαίτερα, μιας και τις τελευταίες μέρες προσπαθώ να συλλέξω και να οργανώσω τα προϊόντα περιποίησης και μακιγιάζ που θα πάρω μαζί μου στις Πασχαλινές μου mini διακοπές! Όταν το κουτάκι βρέθηκε στα χέρια μου, με χαρά και ανυπομονησία το άνοιξα, για να διαπιστώσω ότι όλα τα προϊόντα θα έχουν μία θέση στο νεσεσέρ των διακοπών μου! Και επειδή ποτέ δεν παίρνω κάτι μαζί μου, αν δεν το έχω δοκιμάσει μία φορά --ώστε να είμαι σίγουρη ότι δεν μου προκαλεί κάποια αλλεργία ή ερεθισμό και ότι με ικανοποιεί η αποτελεσματικότητα, η υφή και το άρωμα-- τα προϊόντα βρέθηκαν το ίδιο κιόλας βράδυ στο μπάνιο μου για το καθιερωμένο happy try!
GlowBox Απριλίου:: Ηλιόλουστο και Πασχαλινό!

GlowBox saved my life! Όλα τα προϊόντα υπέροχα, από γνωστά και ποιοτικά brands!

 Αν θέλω να είμαι λίγο αυστηρή, μία παρατήρηση θα μπορούσε να είναι ότι η αξία των προϊόντων σίγουρα είναι μικρότερη ή το πολύ ίση με το κόστος του κουτιού, δηλαδή 12, κάτι το οποίο δεν είναι απαραίτητα αρνητικό, μιας και ο σκοπός των συνδρομητικών κουτιών δεν είναι να αγοράζουμε προϊόντα σε χαμηλότερες τιμές, αλλά να γνωρίζουμε νέα προϊόντα και brands. 

Πέντε υπέροχα προϊόντα, όλα σε travel-size συσκευασίες, έτοιμα να φύγουν για διακοπές!

: APIVITA Κρέμα προσώπου με χρώμα και SPF30
:: I LOVE... Bath and Shower Cream
::: I LOVE... Body lotion
:::: URBAN VEDA Radiance Exfoliating Facial Polish
::::: URBAN VEDA Radiance Day Cream

What's in my April GlowBox!

Δοκίμασα τα τέσσερα από τα πέντε προϊόντα και ενθουσιάστηκα! Όλα εκτός από την αντιηλιακή με χρώμα της Apivita, την οποία εμπιστεύομαι απόλυτα σαν εταιρεία και δεν με έχει απογοητεύσει ποτέ. Τα προϊόντα περιποίησης σώματος της I Love... είναι απολαυστικά! Πολύ γλυκά και τρυφερά αρώματα, όμορφες υφές και αποτελεσματικά! Τα προϊόντα περιποίησης προσώπου της Urban Veda ομολογώ ότι ήταν μία ευχάριστη έκπληξη για μένα, μιας και δεν γνώριζα την εταιρεία και ενθουσιάστηκα με την ποιότητα και την αποτελεσματικότητα και των δύο προϊόντων! Στα συν επίσης ότι είναι φυσικά προϊόντα με υπέροχα αρώματα που διαρκούν!! Έχω ήδη προγραμματίσει να κάνω κάποιες αγορές από την Urban Veda μέσα από το eshop του GlowBox, όπου υπάρχουν ήδη κάποια επιλεγμένα κομμάτια!

Για άλλη μία φορά μπορώ να πω ανεπιφύλακτα... GlowBox... Κουτάκι με άποψη!


❤ Martina 
SHARE:

No comments

Post a Comment

Beauty Fashion Lifestyle Travel