April 05, 2014

Beauty comes in a little red box:: BeautyTestBOX March '14

Κατάφερα επιτέλους να εξασφαλίσω κι εγώ το δημοφιλές μικρό κόκκινο κουτάκι, για χάρη του οποίου servers καταρρέουν, τηλεφωνικά κέντρα μπλοκάρουν, κοπέλες δακρύζουν από χαρά όταν το παραλαμβάνουν, ενώ οι υπόλοιπες -που δεν ανήκουν στις τυχερές- δακρύζουν  από απογοήτευση! Μήνες τώρα αποτελεί big talk μεταξύ beauty bloggers και lovers, μεταξύ beauty junkies και funkies!

Η αγωνία και ανυπομονησία μου κράτησαν μία ολόκληρη εβδομάδα, από την στιγμή της παραγγελίας μέχρι την στιγμή της παράδοσης, οπότε οι αντοχές μου έπεσαν και το άνοιξα πριν καλά-καλά συνειδητοποιήσω ότι είναι δικό μου! Το αρωματισμένο nude χαρτί... ευωδιαστή νότα αρχοντιάς...

Τα προϊόντα... το ένα καλύτερο από το άλλο!

Έξι συνολικά προϊόντα ομορφιάς και ένα δερμάτινο πορτοφολάκι στην τιμή των 10! Προϊόντα για τα μαλλιά, το σώμα, το πρόσωπο, καθώς και προϊόντα μακιγιάζ, όλα εξαιρετικής ποιότητας και προσεκτικά επιλεγμένα σύμφωνα με τις ανάγκες και το προφίλ ομορφιάς μου!

Ο ενθουσιασμός μου για τα προϊόντα είναι τόσο μεγάλος που το ίδιο κιόλας βράδυ πειραματίστηκα με ένα πολλά υποσχόμενο και πολυτελές προϊόν, το οποίο ευχόμουν να υπάρχει μέσα στο κουτάκι μου! Ο λόγος για την μάσκα προσώπου της Reviderm που υπόσχεται εξισορρόπηση, ενυδάτωση και αναδιάρθρωση της επιδερμίδας ειδικά και ευαίσθητα δέρματα. Και ενώ είναι ακόμα νωρίς για αναλυτικό review, οι πρώτες εντυπώσεις μου είναι οι καλύτερες και συγκεκριμένα τόσο καλές που αρχίζω ήδη να σκέφτομαι πώς θα ζήσω χωρίς αυτή όταν θα τελειώσει η travel-size συσκευασία!

BeautyTestBox Μαρτίου:: Προϊόντα ομορφιάς και αξεσουάρ

Πιο αναλυτικά, αυτά είναι τα προϊόντα που βρήκα στο μικρό κόκκινο κουτί μου:

: KYANA Serum μαλλιών
:: AROMA green line Κρέμα ποδιών
::: ADEN cosmetics Mascara μακράς διαρκείας
:::: REVIDERM Skintelligence Μάσκα προσώπου
::::: ELEGANT Σκιά ματιών 
:::::: SOTHYS Lipstick Pen 
::::::: ZOE HANDMADE Δερμάτινο Πορτοφόλι



KYANA Serum μαλλιών & AROMA Κρέμα ποδιών

Aden Mascara & Elegant Σκιά & Reviderm Μάσκα προσώπου & Sothys Lipstick Pen


Zoe Handmade Δερμάτινο πορτοφόλι

Κάποια από αυτά υπάρχουν ήδη διαθέσιμα στο e-shop του BeautyTestBox, το οποίο είναι πάντα ενημερωμένο με νέες παραλαβές κάθε εβδομάδα!

AROMA Greenline Softening Foot Cream - 8,61
ADEN COSMETICS Intelligent Mascara Voluminous Lashes & Dramatic Curl - 10,58
REVIDERM Skintelligence Calming Hydro Mask - 59,90

Πιάνω τον εαυτό μου να σιγοτραγουδά μία διασκευή που μόλις έκανα στο "Little Red Riding Hood"... Heyyyy, there little red beauty boooox 

BeautyTestBox... Thank you!


Love, Martina 
SHARE:

No comments

Post a Comment

Beauty Fashion Lifestyle Travel